новини
діяльність
структура
пошта
Корисні посилання






Підсумки роботи управління соціального захисту населення Чортківської райдержадміністрації за 2014 рік 21.01.2015

Відділ бухгалтерського обліку і звітності

Заборгованість по видатках на утримання управління станом на 01.01.2015 року відсутня.

Протягом 2014 року одержано і видано 56 путівок, в тому числі:

дитячих-30; матері і дитини- 1; дорослих- 25.

За звітний період проведено Чорнобильських виплат на суму – 2541.2тис. грн., Заборгованість станом на 01.01.2015р. становить 34.8 тис. грн.( підвищ, оплата праці-8,1 тис.грн, харчув ліквідаторів І-ІІкат- 26,9 тис. грн)

По соціальних допомогах виплачено – 51878.1 тис. грн. Заборгованості немає.

По пільгах та субсидіях проведено виплат на суму 9767.8 тис. грн. Заборгованість станом на 01.01.2015р. становить 319.0 тис. грн.

З обласного бюджету профінансовано виплат на суму 2673.0 тис.грн. (допомога на догляд за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного захворювання, доплата до пенсії воїнам ОУН –УПА, доплата сім’ям загиблих в Афганістані, медикаменти ).

З державного бюджету профінансовано виплат на суму 888.1 тис.грн. (одноразова допомога інвалідам, довічні державні стипендії, щорічна разова допомога ветеранам війни, щомісячна адресна допомога особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення АТО ).

За 2014 рік проведено нарахування на виплату щомісячної грошової допомоги на продукти харчування для осіб,які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС: І категорії в кількості 73 особи на суму 423,5 тис.грн. та ІІ категорії в кількості 48 осіб на суму 110,9 тис.грн.

Відділ праці

 

Спеціалістами відділу в 2014 році проведено 50 перевірок з питань атестації робочих місць.

Здійснено повідомну реєстрацію 80 колективних договорів підприємств, установ та організацій району.

Подано інформацію на сайт райдержадміністрації з питань реєстрації колективних договорів за 2014 рік.

Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 26 серпня 2014 року за №244-од затверджено склад районної тристоронньої соціально-економічної ради.

Одним з шляхів боротьби з нелегальною зайнятістю є створення нових робочих місць. Протягом 2014 року в районі створено 305 нових робочих місць, що складає 101 % завдання програми зайнятості населення на 2014 рік (302).

В 2014 році обстежено 104 суб'єкти підприємницької діяльності, виявлено 12 незареєстрованих найманих працівників, 4 з яких зареєстрували трудові угоди в районному центрі зайнятості.

З метою захисту прав громадян, пов’язаних із своєчасною виплатою заробітної плати, розпорядженням голови райдержадміністрації №174-од від 28 травня 2013 року "Про оновлений склад районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат ” оновлено районну тимчасову комісію з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій, інших соціальних виплат та забезпечення своєчасної сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів.

В 2014 році проведено 6 засідань, на яких було заслухано звіти 31 керівника підприємств, на яких заробітна плата виплачувалася нижче або на рівні мінімальної, а також суб’єктів господарювання юридичних осіб, які зменшили надходження до бюджету по податках на доходи, керівника Чортківського Райавтодор, на підприємстві якого допущено заборгованість із виплати заробітної плати, голів сільських рад, які мали заборгованість по податкових платежах до бюджету – с.Бичківці, Г.Вигнанка, Звиняч, Свидова, Скородинці, Швайківці, Шманьківці.

Станом на 01.01.2015 р. заборгованість із виплати заробітної плати відсутня.

Середньомісячна заробітна плата в галузях економіки в районі за грудень 2014 р. склала 3124,40 грн., що на 983,30 грн., або 45,9% більше ніж середньомісячна заробітна плата в січні 2014 року (2141,1 грн.).

Середньомісячна заробітна плата за видами діяльності за грудень2014року склала:

в промисловості - 3716,22 грн., що на 1866,42 грн. більше січня 2014 року – ( 1849,8)

в транспорті – 3304,82 грн., що на 898,32 грн. більше січня 2014 року – (2406,5)

в будівництві – 2247,06 грн., що на 233,96 грн. більше січня 2014 року – (2013,1)

в торгівлі – 2046,43 грн., що на 346,43 грн. більше за січень 2014 року – (1700,0)

в ЖКГ – 2333,33 грн., що на 348,63 грн. більше січня 2014 року – (1984,7)

в лісовому господарстві – 4132,99 грн., що на 1432,49 грн. більше січня 2014 року – ( 2700,5)

в сільському господарстві – 2137,17 грн., що на 94,93 грн. менше січня 2014 року – (2232,1)

в освіті – 3634,15 грн., що на 1402,05 грн. більше січня 2014 року – (2232,1)

в охороні здоров’я – 2440,65 грн., що на 625,75 грн. більше січня 2014 року (1814,9)

в культурі – 2059,77 грн., що на 127,17 грн. більше січня 2014 року – (1932,6)

в інших галузях – 3345,92 грн., що на 1893,02 грн. більше січня 2014 року (1452,9).

У грудні 2014року чисельність штатних працівників 51 підприємства, установ, організацій, які входять до звітуючих, становить 5923 особи.

Відділ обслуговування пільгових категорій населення

Станом на 01.01.2015р. в Єдиному державному реєстрі осіб, які мають право на пільги у Чортківському районі зареєстровано 24326 облікових карток пільговиків різних категорій громадян, з них:

- ветерани війни – 3017;

- пенсіонери за віком – 11936,

- діти війни – 6604,

- ветерани органів МВС , пенсіонери - військовослужбовці – 89.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2003. № 117 "Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги” та враховуючи вимоги наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 04.10.2007 № 535, управлінням проводиться електронна звірка з підприємствами, що надають послуги. Електронна звірка по кількості пільговиків та по сумах нарахованих пільг проводиться з 8 житлово – комунальними підприємствами та організаціями – надавачами послуг. В 2014р. проведено автоматизовану звірку з усіма організаціями – надавачами пільг та послуг, для проведення якої було завантажено в базу даних ЄДАРП 166358 записів. Проведено звірку без помилок по 100 % від усієї чисельності. За результатами електронної звірки в ЄДАРП визначено суму витрат на оплату пільг організаціям-надавачам послуг, яка склала 4943,6 тис.грн.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.14р. №409 "Про встановленння державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування” змінено в автоматизованому режимі норми користування житлово-комунальними послугами на газо-, електро- та водопостачання в картках пільговиків, внесено в ручному режимі норми на користування електроенергією в 780 картках пільговиків.

З метою підтримки Реєстру в актуальному стані опрацьовуються списки померлих громадян, які щомісяця надає орган РАЦС. Протягом 2014р. базу скориговано на 828 чол.

На виконання Закону України "Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” впродовж 2014 року нараховано компенсацію 8 ос. та виплачено на суму 1,6 тис. грн. .

На виконання постанови КМУ від 31.01.2007 №77 "Про затвердження Порядку надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу за рахунок субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам” нараховано та виплачено компенсацію з придбання твердого палива та скрапленого газу протягом року 231чол. на суму 139,3 тис. грн.

Протягом року проводилась робота щодо направлення громадян на соціальне обслуговування територіальним центром, зокрема, направлено документи на 85 осіб щодо надання адресної натуральної та грошової допомоги; на 178 осіб про необхідність соціального обслуговування (надання соціальних послуг) відділення соціальної допомоги вдома, 19 ос. направлено на постійне місце проживання в стаціонарне відділення с. Пробіжна., 207 осіб - у відділення соціально-побутової адаптації, підготовлено запити районному центру первинної медико-соціальної допомоги про надання медичних висновків щодо необхідності соціального обслуговування на 1536 осіб, про надання висновків ЛКК на 19 осіб.

Станом на 01.01.2015 року у відділі обслуговування пільгових категорій населення на обліку перебуває 2004 інвалідів.

Постійно підтримується в актуальному стані Центральний банк даних з проблем інвалідності та опрацьовуються списки померлих громадян.

Протягом 2014 року прийнято та внесено в ЦБІ 103 заяви щодо видачі направлень на виготовлення різних видів протезно - ортопедичних виробів.

Прийнято та внесено в ЦБІ 70 заяв щодо видачі направлень та анкет на виготовлення технічних засобів реабілітації, із них 21 - на одержання інвалідних візків, знято з обліку в ЦБІ 46 інвалідів.

Протягом звітного періоду прийнято 14 заяв з повним пакетом документів від інвалідів з/з та видано їм направлення на обласну МСЕК по визначенню медичних показів на забезпечення автомобілем.

Проведена робота по поновленню документів на виплату компенсації на бензин та транспортне обслуговування автотранспорту. За результатами проведеної роботи підготовлено відомості для виплати компенсації на бензин та на транспортне обслуговування – 7,6 тис грн.

Підготовлено відомість та виплачено компенсацію на бензин "Герою праці” на суму – 9,2 тис. грн.

Підготовлено відомості та виплачено щорічну разову грошову допомогу до 5 травня 2766 ветеранам на суму – 763,4 тис. грн.

Проведено нарахування та виплату доплати до пенсії воїнам ОУН-УПА на суму – 76,8 тис.грн.

Прийнято та оформлено 2 пакети документів для виплати допомоги членам сімей загиблих в Афганістані та підготовлено виплатні відомості на суму 3,6 тис.грн.

Проведено нарахування та виплату компенсації за невикористану санаторно-курортну путівку інвалідам війни та загального захворювання на суму – 3,4 тис.грн.

Прийнято 38 заяв на виплату одноразової матеріальної допомоги та підготовлено виплатні відомості на суму 18,0 тис.грн.

Прийнято 5 заяв від інвалідів загального захворювання та 14 заяв від ветеранів війни на санаторно-курортне лікування.

Прийнято 14 заяв на виплату компенсації за невикористану санаторно-курортну путівку.

Видано протягом 2014 року 37 посвідчень та 9 талонів на проїзд ветеранам війни.

Закуплено за рахунок коштів субвенцій 12 путівок : м.Моршин санаторій «Світанок» – 6 путівок та с.Конопківка санаторій « Медобори» – 6 путівок.

Протягом 2014 року оздоровлено в санаторіях Мінсоцполітики за рахунок коштів субвенцій 20 ветеранів війни та інвалідів, а саме: м.Моршин сан.Світанок – 6 ветеранів війни, с.Конопківка сан. Медобори – 6 ветеранів війни, м.Трускавець сан.Батьківщина - 4 ветерани війни, сан.Жовтень- 1 інвалід з/з, м. Алушта сан.Ветеран- 1 інвалід з/з, сан.Славутич м.Дніпропетровськ - 1 інвалід з/з, сан.Нафтуся м.Трускавець – 1 інвалід з/з.

Відповідно до затвердженого наказу Міністерства соціальної політики України від 29.11.2013 року № 823 відділом проведена робота по заповненню форми соціального паспорта ветерана війни на 2133 особи.

Протягом 2014 року повернуто 15 технічних засобів реабілітації, які були у користуванні інвалідів, та передано в терцентр.

В Чортківському районі є 8 населених пунктів віднесених до зони посиленого радіоекологічного контролю: смт. Заводське, с. Колиндяни, с.Шманьківці, с.Сосулівка, с.Коцюбинчики, с.Сокиринці, с.Босири, с.Зелена.

За 2014 рік видано 214 посвідчень громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи: з них 159 посвідчень дітям потерпілим та 55 посвідчення категорії ІY. Видано 12 довідок форми №7, №9 для підтвердження статусу постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи.

За 2014 рік видано 19 відношень в ДСЗН на виписку чорнобильських посвідчень з них: 7 відношень на посвідчення категорії 1, 11 відношень на посвідчення вдови та 1 на виписку чорнобильського посвідчення учасника ліквідації категорії 3.

Прийнято 11 справ по недієздатних повнолітніх особах відповідно до розпорядження голови районної державної адміністрації від 08.04.2014 №95-до «Про опіку та піклування над повнолітніми недієздатними особами та особами, дієздатність яких обмежена».

За 2014 рік відправлено на санаторно-курортне лікування 36 осіб постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, з них:

- 5 осіб категорії І та категорі ІІ;

- 30 дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- 1 особа по путівці матері та дитини.

На санаторно-курортне лікування у 2014 році прийнято 51 пакет документів від громадян: з них 27 - від батьків на санаторно-курортне лікування дітей, 14 для дорослих 1 та 2 категорії, 1 пакет документів для категорії ІУ та 9 на путівку матері та дитини.

У січні та у червні 2014 року працівниками проводилось обстеження пасажиропотоку на приміських маршрутах, що обслуговує ТОВ «Чортківське АТП 16142», під час проведення якого було визначено співвідношення кількості безоплатно перевезених пасажирів до тих, які оплачують проїзд .

Відділ прийому громадян

 

В 2014 році за призначенням допомог було 6067 звернень від заявників .

- за призначенням допомоги сім'ям з дітьми: звернулося 2460 заявників ;

- за призначенням тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів звернулося 119 заявників ;

- за призначенням допомоги малозабезпеченим сім'ям звернулося 1422 заявники ;

-за призначенням допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам звернулося 180 заявників ;

- за призначенням допомоги на догляд за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного захворювання звернулося 194 заявники ;

- за призначенням компенсації фізичним особам за надання соціальних послуг - звернулося 131 заявник ;

-за призначенням субсидії звернулося - 637 заявників ;

-за призначенням допомоги по догляду за особою похилого віку звернулося 434 заявники;

-із заявами про зміну виплати призначеної допомоги чи припинення допомоги звернулося 449 заявників;

-за призначенням адресної допомоги переміщеним особам звернулося 38 заявників;

-за призначенням одноразової допомоги жінкам, яким присвоєно звання «Мати- героїня» 3 заявниці.

 

В 2014р. видано 834 довідки про отримання (неотримання) допомог ,6005 довідок про розмір допомог та субсидій та надано 1850 консультації.

Відділ опрацювання документів і контролю, відділ виплати

За січень – грудень 2014 рік призначено всіх видів соціальних допомог 3681 отримувачам на загальну суму 53 823,8 тис. грн. а саме:

 

1. державну допомогу малозабезпеченим сім’ям призначено 570 сім”ям на загальну суму 14489,0 тис. грн.

 

2. державну допомогу сім’ям з дітьми призначено 2129 отримувачам на загальну суму 27947,2 тис. грн., в тому числі:

- допомога у зв’язку з вагітністю та пологами – 309 особам на суму 421,6 тис. грн

- допомога при народженні дитини – 1296 особам на суму 19313,2 тис. грн.

- по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку – 168 особам на суму 5006,0 тис. грн.

- на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування – 29 особам на суму 1294,8 тис. грн;

- на дітей одиноким матерям – 327 особам на суму 1911, 6 тис.грн.;

 

3. тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів призначена 48 особам на суму 320,7 тис. грн.

 

4. державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям - інвалідам призначена 632 особам на суму 8467,2 тис. грн.

 

5. допомога на догляд за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного захворювання призначена 111 особам на суму 1722,2 тис. грн.

 

6. компенсації за надання соціальних послуг призначена 153 особам на суму 233, 4 тис. грн.

 

7. державна соціальна допомога дітям – сиротам та дітям позбавленим батьківського піклування призначена 4 - прийомним сім’ям, 2 будинкам сімейного типу на загальну суму 552,6 тис грн.

 

8. допомога жінкам, яким присвоєно почесне звання "Мати – героїня " призначена та виплачена 3 особам на суму 36,5 тис. грн.

 

9. щомісячна адресна допомога особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України ( біженці ) призначена та виплачена 29 сім”ям на суму 55,0 тис. грн

 

Щомісячно у встановлені терміни проводиться нарахування допомог і субсидій, після чого здійснюється друк відомостей на виплату допомог .

У встановлені терміни у фінансове управління та департамент подаються заявки - розрахунки на виплату допомог, формуються списки уповноважених власників на ЖКП . При поступленні коштів на рахунок управління готуються виплатні відомості для виплати допомог на поштові відділення та банківські установи. Після виплати допомог проводиться щомісячна звірка виплатних талонів через поштові відділення та оформляється зведена довідка по виплаті, яка подається у відділ бухгалтерського обліку для оформлення акту звірки

 

Призначення субсидій

 

За січень - грудень 2014 рік в управлінні отримували субсидії на житлово-комунальні послуги 513 сімей на суму 790,1 тис. грн., субсидію на скраплений газ та тверде паливо призначено 41 отримувачу на загальну суму – 37,0 тис.грн

25 сім'ям призначена субсидія за рішенням комісії.

 

 

Відділ державних соціальних інспекторів

 

Відділом державних соціальних інспекторів управління за 2014р. проведено 4138 обстежень сімей для визначення їх права на призначення державної соціальної допомоги та житлових субсидій, відповідно складено 4138 актів, з них 200 заявникам припинено допомогу (11 - компенсація за надання соціальних послуг, 15- при народженні дитини, 4- малозабезпеченим сім»ям, 2- одиноким матерям, 168 - по догляду за особою похилого віку).

- Проведено за 2014 р. - 619 перевірок цільового використання коштів допомоги при народженні дитини . Складено 619 актів. З них виявлено 15 випадків припинення допомоги : 2- випадки нецільоваго використання допомоги при народженні дитини,13- зв’язку із виїздом за кордон заявника із дитиною.

- Проведено за 2014р - 3477 перевірок достовірності інформації про доходи та майновий стан одержувачів допомоги та осіб, які входять до складу сім”ї, що звертається за призначенням допомоги, а також правильності призначення допомог, виявлено 37 порушень на суму по державних допомогах на суму 11956,43 грн., яка повернута в повному обсязі. За минулі роки залишок неповернутих коштів станом на 01.01.2015р є - 17234,89 грн., що становить 12,73% від загальної суми заборгованості.

- Проведено за 2014р – 13 засідань комісії по зверненнях громадян щодо надання права на призначення допомог , розглянуто 436 заяв , з них надано право на призначення 410 заявникам, відмовлено - 26 заявникам. Оформлено 13 протоколів за результатами засідання комісії.

Відділ з контролю за призначеннямпенсій

Станом на 01.01.2015 р. на обліку в Пенсійному фонді України в Чортківському районі перебуває 14359 тис. пенсіонерів. Середній розмір пенсії становить 1267,89 грн., що на 21,71 грн., більше, ніж на 1 січня 2014 р.

Спеціалістами відділу з контролю за призначенням проведено перевірку 535 новопризначених пенсійних справ, що становить 100 % від призначених органами Пенсійного фонду, перевірено 646 пенсійних справ, по яких проводився перерахунок пенсій, що становить 100 % індивідуально перерахованих пенсій, В результаті перевірок з січня по грудень 2014 р. виявлено 11 порушень пенсійного законодавства, з них 5 порушень не вплинули на розмір мінімальної пенсії, по 4 пенсійних справах переплата на суму 1319,16 грн. та по 2 пенсійних справах недоплата 223,19 грн.

Перевірено 780 особових рахунків по яких було здійснено виплату одноразової допомоги на поховання та недоодержаної пенсії в разі смерті пенсіонера.

Перевірено 24 особових рахунки, закритих у зв”язку з виїздом пенсіонера.

Перевірено 722 особових рахунки, по яких проводиться стягнення штрафів та аліментів.

Станом на 01.01.2015 р. чисельність одержувачів пенсій за особливі заслуги перед Україною по Чортківському району становить 795 осіб.

Звернення громадян

 

Стан роботи по зверненнях громадян в управлінні знаходиться під постійним контролем. Всі звернення розглядаються згідно з законодавством у встановлений термін. Відмов у наданні інформації не було, всім заявникам надається письмова відповідь.

За 2014 р. від громадян надійшло 7 письмових звернення, що на 32 звернення менше, ніж у 2013 року. Звернення розглянуті вчасно та повідомлено заявників про результати.

Здійснюється особистий прийом громадян керівництвом та спеціалістами управління. За 2014 року на прийомі в управлінні побували 1106 громадян. На особистому прийомі у начальника управління та його заступників прийнято 341 особа. Громадянам надані роз’яснення та рекомендації стосовно вирішення питань, що належать до компетенції управління.

За звітній період надруковано 19 статей в районній газеті "Голос народу”, проведено 25 сеансів телефонного зв’язку "Гаряча лінія”.

Постійно аналізуються, систематизуються та узагальнюються порушені у листах, зверненнях, скаргах пропозиції та зауваження, що стосуються особистих проблем громадян.

Впродовж 2014 року до управління надійшло 4872 документи, з них: 1457 - з вищестоящих інстанцій, в т.ч. 72 розпорядження та 22 доручення голови райдержадміністрації.

Відправлено з управління 5256 листів.

Прийнято 4161 заявУ щодо отримання пільг, компенсацій та інших видів допомог від громадян Чортківського району.

 

Пошук

Вгору