новини
діяльність
структура
пошта
Корисні посилання






Стан розгляду звернень, організації усного прийому громадян в департаменті, управліннях соціального захисту населення райдержадміністрацій, управлінні соціальної політики Тернопільської міської ради, управлінні соціального захисту населення, сім’ї та праці Чортківської міської ради, управлінні праці та соціального захисту населення Кременецької міської ради за І півріччя 2017 ріку


За І півріччя 2017 року в департамент соціального захисту населення надійшло 1027 письмових звернень, що на 227 більше порівняно з відповідним періодом 2016 року, з них через обласну державну адміністрацію від урядової «гарячої» лінії через мережу інтернет надійшло 351 звернення, що на 111 менше порівняно з відповідним періодом 2016 року. Від вищестоящих організацій надійшло 515 письмових звернень, що на 96 менше, порівняно з відповідним періодом 2016 року.

Повторно надійшло 67 письмових звернень, що на 12 менше порівняно з відповідним періодом 2016 року. Колективних звернень надійшло 3, що на 4 менше, порівняно з відповідним періодом 2016 року.

Забезпечено виконання графіку особистого прийому громадян керівництвом та спеціалістами структурних підрозділів департаменту. На особистому прийомі в департаменті прийнято 539 осіб, що на 205 більше порівняно з відповідним періодом 2016 року.

У І півріччі 2017 року до департаменту надійшло 310 письмових звернень від інвалідів всіх категорій, в тому числі від інвалідів І групи – 102 звернення, інвалідів ІІ групи – 115 звернень, інвалідів ІІІ групи – 93 звернення. Від багатодітних сімей надійшло 31 звернення, від одиноких матерів – 20 звернень.     Серед інших заявників – пенсіонери, батьки дітей-інвалідів, учасники АТО, безробітні і вимушено переселені особи.

Слід відмітити, що у звітному періоді переважна більшість громадян зверталася з надання матеріальної допомоги – 542 звернення.Серед інших також домінують: з питань призначення державної соціальної допомоги та субсидій – 314 звернень.; забезпечення засобами реабілітації, спецавтотранспортом, санаторно-курортними путівками на лікування та надання дозволу на перереєстрацію автомобіля – 99 звернень, соціальний захист громадян, які потребують підтримки – 11 звернень, призначення пенсій та надання пільг – 55 звернення.

До департаменту найбільше зверталися громадяни з районів: Підволочиського – 124, Теребовлянського – 107, Борщівського – 81, Гусятинського – 55, та міста Тернополя – 282 звернення.

Найменше з Підгаєцького – 4, м. Чорткова – 12, Монастирського – 13, Шумського – 15, Чортківського – 15 звернень.
До управлінь соціального захисту населення райдержадміністрацій, управління соціальної політики Тернопільської міської ради, управління соціального захисту населення, сім’ї та праці Чортківської міської ради  за звітний період надійшло 21443 письмових звернень, що на  582 більше порівняно з відповідним періодом 2016 року.Чисельність осіб, які побували на особистому прийомі в райміськуправліннях зменшилася на 1174, порівняно з відповідним періодом 2016 року, і становила 6592 осіб.

Для покращення обслуговування соціально незахищених верств населення та зменшення кількості скарг департаментом та районними, міськими управліннями проведена відповідна роз’яснювальна робота. У звітному періоді відбулось 53 виступи на радіо та телебаченні, надруковано 104 статті у пресі, прочитано 16 лекцій.Департаментом за І півріччя 2017 року здійснено 37 виступів на радіо та телебаченні, опубліковано 13 статей у пресі, прочитано 5 лекцій.

Забезпечено роботу телефону довіри, «гарячих» телефонних ліній зв’язку    з громадянами області з питань перерахунку пенсій, державної допомоги та виплати заробітної плати, з питань поселення в стаціонарні установи сфери соціального захисту області, з питань допомоги учасникам АТО та членам їх сімей.

На «гарячі» телефонні лінії департаменту за І півріччя 2017 року звернулась 671 особа. Усім заявникам дано вичерпні роз’яснення.Також, забезпечено роботу «гарячої» телефонної лінії зв’язку з громадянами області директора департаменту та заступників директора департаменту. Всі дзвінки приймаються та реєструються у день надходження в журналах реєстрації обліку дзвінків на «гарячу» лінію.

Графіки роботи «гарячих» телефонних ліній, особистого прийому громадян та виїзних прийомів громадян директора департаменту, особистого прийому громадян керівництвом обласної державної адміністрації висвітлені на інформаційній дошці департаменту та веб-сайті департаменту.

На нарадах, які проводить директор департаменту, аналізується стан розгляду звернень громадян. За результатами нарад даються відповідні доручення щодо покращення роботи із зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань. Аналізуються причини повторних звернень та звернень до вищих органів влади. Здійснюється контроль за виконанням доручень.

Постійно аналізуються, систематизуються та узагальнюються порушені у листах, зверненнях, скаргах пропозиції та зауваження, що стосуються особистих проблем громадян, діяльності органів соціального захисту, підприємств, організацій, установ.

Питання роботи із зверненнями громадян заслуховувалось на колегії департаменту 23 лютого 2017 року, за результатами розгляду видано відповідний наказ № 25-од «Про підсумки роботи системи соціального захисту населення області у 2016 році». Даний наказ розіслано на всі підвідомчі установи департаменту.

Результати розгляду звернень громадян висвітлюються на веб-сайті департаменту, у засобах масової інформації.
В департаменті визначений індивідуальний графік прийому громадян, відповідно до якого прийом громадян здійснюється щоденно (крім вихідних днів) з 08:00 год. до 17:00 год. Всі графіки для зручності розміщені на інформаційній дошці департаменту та веб-сайті.

Графіки прийому громадян у Міністерстві соціальної політики України, керівництвом обласної державної адміністрації, директором департаменту надіслані в підвідомчі установи для розміщення на офіційному веб-сайті, інформаційній дошці та місцевих засобах інформації.

В департаменті і всіх структурних підрозділах соціального захисту населення області створені умови для безпосередньої реалізації громадянами їх права звертатись до органів державної влади, керівників, посадових осіб із пропозиціями, заявами і скаргами, що стосуються реалізації соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів.

Забезпечено належне виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», посилено персональну відповідальність заступників та інших службових осіб, відповідальних за належну організацію роботи зі зверненнями громадян.

Ведення діловодства за зверненнями громадян здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян та з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Робота із зверненнями громадян перебуває на особистому контролі директора департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації.


Стан розгляду звернень, організації усного прийому громадян в департаменті, управліннях соціального захисту населення райдержадміністрацій, управлінні соціальної політики Тернопільської міської ради, управлінні соціального захисту населення, сім’ї та праці Чортківської міської ради, управлінні праці та соціального захисту населення Кременецької міської ради за 2016 рік


 

За 2016 рік в департамент соціального захисту населення надійшло 1629 письмових звернень, що на 501 менше порівняно з відповідним періодом 2015 року, з них через обласну державну адміністрацію від урядової «гарячої» лінії через мережу інтернет надійшло 983 звернення, що на 161 менше порівняно з відповідним періодом 2015 року. Від вищестоящих організацій надійшло 1274 письмових звернень, що на 463менше, порівняно з відповідним періодом 2015 року.

Повторно надійшло 175 письмових звернень, що на 29 менше порівняноз відповідним періодом 2015 року. Колективних звернень надійшло 7.

Забезпечено виконання графіку особистого прийому громадян керівництвом та спеціалістами структурних підрозділів департаменту. На особистому прийомі в департаменті прийнято 934 осіб, що на 247 більше порівняно з відповідним періодом 2015 року.

У 2016 році до департаменту надійшло 379 письмових звернень від інвалідів всіх категорій, в тому числі від інвалідів І групи – 1124 звернення, інвалідів ІІ групи – 198 звернень, інвалідів ІІІ групи – 67 звернень. Від багатодітних сімей надійшло 91 звернення, від одиноких матерів – 84, учасників АТО - 13 звернень. Серед інших заявників – пенсіонери, батьки дітей-інвалідів, безробітні і вимушено переселені особи.

Слід відмітити, що у звітному періоді переважна більшість громадян зверталася з питань призначення державної соціальної допомоги та субсидій – 865 звернень. Серед інших також домінують: надання матеріальної допомоги – 334 звернення; забезпечення засобами реабілітації, спецавтотранспортом, санаторно-курортними путівками на лікування та надання дозволу на перереєстрацію автомобіля – 201 звернення, соціальний захист громадян, які потребують підтримки – 55 звернення, призначення пенсій та надання пільг – 129 звернень.

До департаменту найбільше зверталися громадяни з районів: Борщівського – 146, Гусятинського – 109, Кременецького – 106, Тернопільського – 77, та міста Тернополя – 347 звернень.

Найменше з Підгаєцького – 29, Шумського – 33, Бережанського – 36, Монастирського – 38, Козівського – 39 звернень.

До управлінь соціального захисту населення райдержадміністрацій, управління соціальної політики Тернопільської міської ради, управління соціального захисту населення, сім’ї та праці Чортківської міської ради, управління праці та соціального захисту населення Кременецької міської ради за звітний період надійшло 50933 письмових звернення, що на 42493 більше порівняно з відповідним періодом 2015 року.Чисельність осіб, які побували на особистому прийомі в райміськуправліннях зменшилася на 2324, порівняно з відповідним періодом 2015 року, і становила 15217 осіб.

Для покращення обслуговування соціально незахищених верств населення та зменшення кількості скарг департаментом та районними, міськими управліннями проведена відповідна роз’яснювальна робота. У звітному періоді відбулось 106 виступів на радіо та телебаченні, надруковано 276 статей у пресі, прочитано 29 лекцій.

Департаментом за 2016 рік здійснено 54 виступів по радіо та телебаченні, опубліковано 27 статей у пресі, прочитано 16 лекцій.

Забезпечено роботу телефону довіри, «гарячих» телефонних ліній зв’язку з громадянами області з питань перерахунку пенсій, державної допомоги та виплати заробітної плати, з питань поселення в стаціонарні установи сфери соціального захисту області, з питань допомоги учасникам АТО та членам їх сімей.

На «гарячі» телефонні лінії департаменту за 2016 рік звернулось 3057 осіб. Усім заявникам дано вичерпні роз’яснення.

Також, забезпечено роботу «гарячої» телефонної лінії зв’язку з громадянами області директора департаменту та заступників директора департаменту. Всі дзвінки приймаються та реєструються у день надходження в журналах реєстрації обліку дзвінків на «гарячу» лінію.

Графіки роботи «гарячих» телефонних ліній, особистого прийому громадян та виїзних прийомів громадян директора департаменту, особистого прийому громадян керівництвом обласної державної адміністрації висвітлені на інформаційній дошці департаменту та веб-сайті департаменту.

На нарадах, які проводить директор департаменту, аналізується стан розгляду звернень громадян. За результатами нарад даються відповідні доручення щодо покращення роботи із зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань. Аналізуються причини повторних звернень та звернень до вищих органів влади. Здійснюється контроль за виконанням доручень.

Щопівроку аналізуються, систематизуються та узагальнюються порушені у листах, зверненнях, скаргах пропозиції та зауваження, що стосуються особистих проблем громадян, діяльності органів соціального захисту, підприємств, організацій, установ.

Питання роботи із зверненнями громадян заслуховувалось на колегії департаменту 27 жовтня 2016 року та підписаний відповідний наказ від 27 жовтня 2016 року №133-од «Про підсумки роботи системи соціального захисту населення за 9 місяців 2016 року».

Результати розгляду звернень громадян висвітлюються на веб-сайті департаменту, у засобах масової інформації.

В департаменті визначений індивідуальний графік прийому громадян, відповідно до якого прийом громадян здійснюється щоденно (крім вихідних днів) з 08:00 год. до 17:00 год.

Всі графіки для зручності розміщені на інформаційній дошці департаменту та веб-сайті.

Графіки прийому громадян у Міністерстві соціальної політики України, керівництвом обласної державної адміністрації, директором департаменту надіслані в підвідомчі установи для розміщення на офіційному веб-сайті, інформаційній дошці та місцевих засобах інформації.

В департаменті і всіх структурних підрозділах соціального захисту населення області створені умови для безпосередньої реалізації громадянами їх права звертатись до органів державної влади, керівників, посадових осіб із пропозиціями, заявами і скаргами, що стосуються реалізації соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів.

Забезпечено належне виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», посилено персональну відповідальність заступників та інших службових осіб, відповідальних за належну організацію роботи зі зверненнями громадян.

Ведення діловодства за зверненнями громадян здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян та з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Робота із зверненнями громадян перебуває на особистому контролі директора департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації.скачать софт

Вгору