новини
діяльність
структура
пошта
Корисні посилання






Стан розгляду звернень, організації усного прийому громадян в департаменті, управліннях соціального захисту населення райдержадміністрацій, управлінні соціальної політики Тернопільської міської ради, управлінні соціального захисту населення, сім’ї та праці Чортківської міської ради, управлінні праці та соціального захисту населення Кременецької міської ради за 2016 рік


 

За 2016 рік в департамент соціального захисту населення надійшло 1629 письмових звернень, що на 501 менше порівняно з відповідним періодом 2015 року, з них через обласну державну адміністрацію від урядової «гарячої» лінії через мережу інтернет надійшло 983 звернення, що на 161 менше порівняно з відповідним періодом 2015 року. Від вищестоящих організацій надійшло 1274 письмових звернень, що на 463менше, порівняно з відповідним періодом 2015 року.

Повторно надійшло 175 письмових звернень, що на 29 менше порівняноз відповідним періодом 2015 року. Колективних звернень надійшло 7.

Забезпечено виконання графіку особистого прийому громадян керівництвом та спеціалістами структурних підрозділів департаменту. На особистому прийомі в департаменті прийнято 934 осіб, що на 247 більше порівняно з відповідним періодом 2015 року.

У 2016 році до департаменту надійшло 379 письмових звернень від інвалідів всіх категорій, в тому числі від інвалідів І групи – 1124 звернення, інвалідів ІІ групи – 198 звернень, інвалідів ІІІ групи – 67 звернень. Від багатодітних сімей надійшло 91 звернення, від одиноких матерів – 84, учасників АТО - 13 звернень. Серед інших заявників – пенсіонери, батьки дітей-інвалідів, безробітні і вимушено переселені особи.

Слід відмітити, що у звітному періоді переважна більшість громадян зверталася з питань призначення державної соціальної допомоги та субсидій – 865 звернень. Серед інших також домінують: надання матеріальної допомоги – 334 звернення; забезпечення засобами реабілітації, спецавтотранспортом, санаторно-курортними путівками на лікування та надання дозволу на перереєстрацію автомобіля – 201 звернення, соціальний захист громадян, які потребують підтримки – 55 звернення, призначення пенсій та надання пільг – 129 звернень.

До департаменту найбільше зверталися громадяни з районів: Борщівського – 146, Гусятинського – 109, Кременецького – 106, Тернопільського – 77, та міста Тернополя – 347 звернень.

Найменше з Підгаєцького – 29, Шумського – 33, Бережанського – 36, Монастирського – 38, Козівського – 39 звернень.

До управлінь соціального захисту населення райдержадміністрацій, управління соціальної політики Тернопільської міської ради, управління соціального захисту населення, сім’ї та праці Чортківської міської ради, управління праці та соціального захисту населення Кременецької міської ради за звітний період надійшло 50933 письмових звернення, що на 42493 більше порівняно з відповідним періодом 2015 року. Чисельність осіб, які побували на особистому прийомі в райміськуправліннях зменшилася на 2324, порівняно з відповідним періодом 2015 року, і становила 15217 осіб.

Для покращення обслуговування соціально незахищених верств населення та зменшення кількості скарг департаментом та районними, міськими управліннями проведена відповідна роз’яснювальна робота. У звітному періоді відбулось 106 виступів на радіо та телебаченні, надруковано 276 статей у пресі, прочитано 29 лекцій.

Департаментом за 2016 рік здійснено 54 виступів по радіо та телебаченні, опубліковано 27 статей у пресі, прочитано 16 лекцій.

Забезпечено роботу телефону довіри, «гарячих» телефонних ліній зв’язку з громадянами області з питань перерахунку пенсій, державної допомоги та виплати заробітної плати, з питань поселення в стаціонарні установи сфери соціального захисту області, з питань допомоги учасникам АТО та членам їх сімей.

На «гарячі» телефонні лінії департаменту за 2016 рік звернулось 3057 осіб. Усім заявникам дано вичерпні роз’яснення.

Також, забезпечено роботу «гарячої» телефонної лінії зв’язку з громадянами області директора департаменту та заступників директора департаменту. Всі дзвінки приймаються та реєструються у день надходження в журналах реєстрації обліку дзвінків на «гарячу» лінію.

Графіки роботи «гарячих» телефонних ліній, особистого прийому громадян та виїзних прийомів громадян директора департаменту, особистого прийому громадян керівництвом обласної державної адміністрації висвітлені на інформаційній дошці департаменту та веб-сайті департаменту.

На нарадах, які проводить директор департаменту, аналізується стан розгляду звернень громадян. За результатами нарад даються відповідні доручення щодо покращення роботи із зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань. Аналізуються причини повторних звернень та звернень до вищих органів влади. Здійснюється контроль за виконанням доручень.

Щопівроку аналізуються, систематизуються та узагальнюються порушені у листах, зверненнях, скаргах пропозиції та зауваження, що стосуються особистих проблем громадян, діяльності органів соціального захисту, підприємств, організацій, установ.

Питання роботи із зверненнями громадян заслуховувалось на колегії департаменту 27 жовтня 2016 року та підписаний відповідний наказ від 27 жовтня 2016 року №133-од «Про підсумки роботи системи соціального захисту населення за 9 місяців 2016 року».

Результати розгляду звернень громадян висвітлюються на веб-сайті департаменту, у засобах масової інформації.

В департаменті визначений індивідуальний графік прийому громадян, відповідно до якого прийом громадян здійснюється щоденно (крім вихідних днів) з 08:00 год. до 17:00 год.

Всі графіки для зручності розміщені на інформаційній дошці департаменту та веб-сайті.

Графіки прийому громадян у Міністерстві соціальної політики України, керівництвом обласної державної адміністрації, директором департаменту надіслані в підвідомчі установи для розміщення на офіційному веб-сайті, інформаційній дошці та місцевих засобах інформації.

В департаменті і всіх структурних підрозділах соціального захисту населення області створені умови для безпосередньої реалізації громадянами їх права звертатись до органів державної влади, керівників, посадових осіб із пропозиціями, заявами і скаргами, що стосуються реалізації соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів.

Забезпечено належне виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», посилено персональну відповідальність заступників та інших службових осіб, відповідальних за належну організацію роботи зі зверненнями громадян.

Ведення діловодства за зверненнями громадян здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян та з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Робота із зверненнями громадян перебуває на особистому контролі директора департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації.

 


Інформація про стан розгляду звернень, організації усного прийому громадян в департаменті, управліннях соціального захисту населення райдержадміністрацій, управлінні соціальної політики Тернопільської міської ради, управлінні соціального захисту населення, сім’ї та праці Чортківської міської ради за 2015 рік


У 2015 році в департамент соціального захисту населення надійшло 2130 письмових звернень, що на 539 більше порівняно з відповідним періодом 2014 року, з них через обласну державну адміністрацію від урядової «гарячої» лінії через мережу інтернет надійшло 1144 звернення, що на 442 більше порівняно з відповідним періодом 2014 року. Від вищестоящих організацій надійшло 1737 письмових звернень, що на 534 більше, порівняно з відповідним періодом 2014 року.

Повторно надійшло 204 письмових звернення, що на 56 більше порівняно з відповідним періодом 2014 року. Колективних звернень надійшло 7, що на 10 менше, порівняно з відповідним періодом 2014 року.

Забезпечено виконання графіку особистого прийому громадян керівництвом та спеціалістами структурних підрозділів департаменту. На особистому прийомі в департаменті прийнято 687 осіб, що на 243 менше порівняно з відповідним періодом 2014 року.

В 2015 році до департаменту надійшло 557 письмових звернень від інвалідів всіх категорій, в тому числі від інвалідів І групи – 159 звернень, інвалідів ІІ групи – 235 звернень, інвалідів ІІІ групи – 163 звернення. Від багатодітних сімей надійшло 81 звернення, від одиноких матерів – 50 звернень. Серед інших заявників – пенсіонери, батьки дітей-інвалідів, учасники АТО, безробітні і вимушено переселені особи.

Слід відмітити, що у звітному періоді переважна більшість громадян зверталася з питань призначення державної соціальної допомоги та субсидій – 985 звернень. Серед інших також домінують: надання матеріальної допомоги – 682 звернення; забезпечення засобами реабілітації, спецавтотранспортом, санаторно-курортними путівками на лікування та надання дозволу на перереєстрацію автомобіля – 217 звернень, соціальний захист громадян, які потребують підтримки – 86 звернень, призначення пенсій та надання пільг – 171 звернення.

До департаменту найбільше зверталися громадяни з районів: Гусятинського – 116, Борщівського – 125, Тернопільського – 125, Кременецького – 130 та міста Тернополя – 660 звернень.

Найменше з Підгаєцького – 21, Монастирського – 28, Шумського – 30, Бережанського – 46, Козівського – 48 звернень.

До управлінь соціального захисту населення райдержадміністрацій, управління соціальної політики Тернопільської міської ради, управління соціального захисту населення, сім’ї та праці Чортківської міської ради за звітний період надійшло 8440 письмових звернень, що на 4206 більше порівняно з відповідним періодом 2014 року. Чисельність осіб, які побували на особистому прийомі в райміськуправліннях збільшилася на 606, порівняно з відповідним періодом 2014 року, і становила 17541 особу.

Для покращення обслуговування соціально незахищених верств населення та зменшення кількості скарг департаментом та районними, міськими управліннями проведена відповідна роз’яснювальна робота. У звітному періоді відбулось 217 виступів на радіо та телебаченні, надруковано 373 статті у пресі, прочитано 36 лекцій.

Департаментом за 2015 рік здійснено 61 виступ на радіо та телебаченні, опубліковано 46 статей у пресі, прочитано 24 лекції.

Забезпечено роботу телефону довіри, «гарячих» телефонних ліній зв’язку з громадянами області з питань перерахунку пенсій, державної допомоги та виплати заробітної плати, з питань поселення в стаціонарні установи сфери соціального захисту області, з питань допомоги учасникам АТО та членам їх сімей.

На «гарячі» телефонні лінії департаменту за 2015 рік звернулось 1858 осіб. Усім заявникам дано вичерпні роз’яснення.

Також, забезпечено роботу «гарячої» телефонної лінії зв’язку з громадянами області директора департаменту та заступників директора департаменту. Всі дзвінки приймаються та реєструються у день надходження в журналах реєстрації обліку дзвінків на «гарячу» лінію.

Графіки роботи «гарячих» телефонних ліній, особистого прийому громадян та виїзних прийомів громадян директора департаменту, особистого прийому громадян керівництвом обласної державної адміністрації висвітлені на інформаційній дошці департаменту та веб-сайті департаменту.

На нарадах, які проводить директор департаменту, аналізується стан розгляду звернень громадян. За результатами нарад даються відповідні доручення щодо покращення роботи із зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань. Аналізуються причини повторних звернень та звернень до вищих органів влади. Здійснюється контроль за виконанням доручень.

Постійно аналізуються, систематизуються та узагальнюються порушені у листах, зверненнях, скаргах пропозиції та зауваження, що стосуються особистих проблем громадян, діяльності органів соціального захисту, підприємств, організацій, установ.

Питання роботи із зверненнями громадян заслуховувалось на колегії департаменту 03 березня 2015 року та підписаний відповідний наказ від 03 березня 2015 року №36-од «Про роботу із зверненнями громадян та організацію їх особистого прийому в департаменті та райміськуправліннях соціального захисту населення у 2014 році».

Результати розгляду звернень громадян висвітлюються на веб-сайті департаменту, у засобах масової інформації.

В департаменті визначений індивідуальний графік прийому громадян, відповідно до якого прийом громадян здійснюється щоденно (крім вихідних днів) з 08:00 год. до 17:00 год.

Всі графіки для зручності розміщені на інформаційній дошці департаменту та веб-сайті.

Графіки прийому громадян у Міністерстві соціальної політики України, керівництвом обласної державної адміністрації, директором департаменту надіслані в підвідомчі установи для розміщення на офіційному веб-сайті, інформаційній дошці та місцевих засобах інформації.

В департаменті і всіх структурних підрозділах соціального захисту населення області створені умови для безпосередньої реалізації громадянами їх права звертатись до органів державної влади, керівників, посадових осіб із пропозиціями, заявами і скаргами, що стосуються реалізації соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів.

Забезпечено належне виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», посилено персональну відповідальність заступників та інших службових осіб, відповідальних за належну організацію роботи зі зверненнями громадян.

Ведення діловодства за зверненнями громадян здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян та з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Робота із зверненнями громадян перебуває на особистому контролі директора департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації.

скачать софт

Вгору