новини
діяльність
структура
пошта
Корисні посилання






ЗВІТ за І квартал 2018 року управління праці та соціального захисту населення Бучацької РДА 24.04.2018
   В управлінні праці та соціального захисту населення Бучацької районної державної адміністрації станом на 01.04.2018 року штатна чисельність працівників становить 45 чол., в тому числі 44 державних службовців.
   На утримання апарату управління за І квартал 2018 року надійшло і використано 1203,0 тис.грн., за І квартал 2017 року  -  804,9 тис.грн.
   Відділ з  питань праці та соціально - трудових відносин:
   Рівень заробітної плати і погашення заборгованості з її виплати.
   Очікуваний розмір середньої заробітної плати за січень-березень 2018 року зріс (до відповідного періоду минулого року) на 27 % і складає   5788 грн.
У березні  2018 року у районі відсутні підприємства,  які  виплачували своїм працівникам при повній  місячній  зайнятості заробітну плату нижче мінімальної.
Згідно оперативних даних   заборгованість із заробітної плати по підприємствах району на 1.04.2018 року  відсутня.
   Трудові ресурси та зайнятість
         Проводиться щомісячний моніторинг створення робочих місць.
    За даними моніторингу у січні - березні 2018 р. створено 89 нових робочих місць.
           Впродовж  І кварталу   2018 року   працевлаштовано за направленням центру зайнятості 347 осіб, в тому числі 95 осіб зі статусом  безробітного. Залучено до громадських робіт 16 осіб,тимчасових робіт – 64 особи  .
 З початку 2018 року проходили професійне навчання 13 безробітних громадян. Навчання проводилось шляхом підвищення кваліфікації.
Протягом  січня – березня 2018 року 134  роботодавці проінформували про наявність вакансій. Кількість вільних робочих місць та вакантних посад склала 472 одиниці. Укомплектовано центром зайнятості 351 вакансію.
     Спеціалістом з питань правильності призначення та виплати пенсій станом на 01.04.2018 року   перевірено  120 новопризначених пенсійних справ, що становить 100 % від призначених та  401 пенсійна справа, по яких проводився перерахунок пенсій, що становить 100 %. За І квартал 2018 року перевірено 174 виплати допомоги на поховання в сумі 651896,5 грн. Звірено виплату пенсій по 5003 особових рахунках через поштові відділення та мережі банків на суму 9030327,6грн.
      Станом на 01.04.2018р. у Бучацькому об’єднаному пенсійному фонді числиться 14967 пенсіонерів, середній розмір пенсії становить 1800,73 грн, що на 304,13 грн більше ніж у даний період 2017 року.

   Відділ субсидій, допомог, соціальних компенсацій та гуманітарних питань:
   Станом на 01.04.2018 року відповідно до Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» у Бучацькому районі отримувало допомогу   2598 одержувачів, яким здійснено нарахувань на суму 11481,6 тис. грн.  (станом на 01.04.2017 допомогу отримувало 3038 сімей, нараховано – 13045,6 тис. грн.).
   Державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям відповідно до Закону України  “ Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям ”  отримувало 1186 сім’ї, здійснено нарахувань на 16600,5 тис. грн. (станом на 01.04.2017 допомогу отримувало 1354 сімей на 16762,6 тис. грн.).
Державну соціальну допомогу людям з інвалідністю з дитинства та дітям з особливими потребами одержувало 903 особи, здійснено нарахувань на суму 4793,4 тис. грн. (станом на 01.04.2017 допомогу отримувало 879 одержувачів на 4050,9 тис. грн.).
Допомогу на догляд за психічнохворими людьми з інвалідністю - 185 чол. на суму 1066,3 тис.грн. (за 2017 року –194 чол. – 1018,5 тис. грн..)
    Державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам призначено 199 чол. на суму 914,7 тис.грн. (за І кв. 2017р 153 чол. –537,3 тис.грн.).
Допомогу на догляд за перестарілими або людьми з інвалідністю І групи –1678 чол. на суму 149,6 тис.грн. (за 2017р. 1512 чол. – 75,6 тис.грн.).
    Компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги призначено 10 чол. на суму 7,5 тис.грн. ( за 2017 року –11 чол. на суму 6,6 тис.грн.).
Державна допомога прийомній сім'ї – 4 сім'ям – 87,0 тис.грн. (за 2017р. 6 сім'ям – 110,4 тис.грн.).  
Субсидії на житлово-комунальні послуги здійснено нарахувань на 83551,5 тис. грн. Станом на 01.04.2017 субсидії нараховано на 97333.0 тис. грн..
    Протягом І кв. 2018 року на тверде паливо та скраплений газ призначено субсидій  240 сімей, на 752,3 тис. грн. За І кв. 2017 р - 152 одержувачів  на суму 380,4 тис грн.. 
   Адресну допомогу внутрішньо-переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово – комунальних послуг за три місяці 2018 року виплачено 10 особам на суму 48,4 тис. грн. У 2017 році за три місяці виплачено 18 особам на суму 64,0 тис. грн..
   Відділом обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за звітний період:
                                                                                               І кв. 2017р.  І кв. 2018р.
     Надано статус учасника війни  –                                                - чол.         (- чол.)
     Видано листів талонів на проїзд ветеранам війни –                          1 шт.        (3 шт.)
     Видано посвідчень: „ Учасник війни ” -                                          5 шт.        (2 шт.)
                                         „ Ветеран праці ” -                               2 шт.        ( 3шт.)
     Надано статус дитина війни –                                                     4 чол.       (1чол.)
     Видано направлень в протезне підприємство –                             117 шт.      (77 шт.)
     Видано інвалідам засобів реабілітації –                                          -   шт.       (- шт.)         
     Видано санаторно-курортних путівок з ДСЗН  –                             1 шт.          ( 1 шт.)   
     Оздоровлено згідно 3 стороннього договору                                  - шт.             1 шт
     Виплачено допомоги до Дня Перемоги -              1406 тис.грн.        ---                                      
     Прийнято заяв на одноразову допомогу особам з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам  –  28    заяв. (2017 р. – 22 заяв)
    Виплачено допомогу 4 особам з інвалідністю на суму 2,8 тис.грн. (2017 р. – ).  Виплачено компенсації на бензин, ремонт, техобслуговування автомобіля та на транспортне обслуговування інвалідам – 1,7 тис.грн. (2017р. – 3,5  тис.грн.)
          1 людину з особливими потребами було направлено до лікувально-профілактичних закладів для медичного обстеження лікувально-консультативною комісією для забезпечення автомобілем безкоштовно або на пільгових умовах. (2017 р. – 1 направлення)
      Виплачено допомоги воїнам ОУН –УПА  - 37,8  тис.грн. (2017 р. –   31,8 тис. грн)
      Виплачено компенсацій та допомог громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 55,4 тис.грн. (2017р. –  66,0 тис .грн).
За І кв 2018 року виплачено одноразових допомог з райдержадміністрації    94 чоловікам на суму 42 тис.грн., а в 2017 році - 82 чоловікам на суму 35,3 тис.грн.
Виплачено щомісячну допомогу членам сімей загиблих учасників АТО з обласного бюджету 71,5 тис.грн, з районного бюджету – 10,5 тис.грн.

     Відділ персоніфікованого обліку осіб, які мають право на пільги:
     Станом на 01.04.2018 року до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги у Бучацькому районі внесено 18068 персональних облікових карток пільговиків, за той же період 2017 року відповідно – 18447   персональних облікових карток пільговиків.
 Загальна сума нарахованих пільг у І кв.2017 році – 2298,3 тис.грн, профінансовано – 2059,8 тис. грн. Відповідно у І кв 2018 року нараховано – 2629,6 тис.грн, профінансовано   2001,8 тис.грн.

      Спеціалістами відділу державних соціальних інспекторів управління станом на 01.04.2018р. здійснено наступне:

      Упродовж першого кварталу 2018 року перевірено справ – 1422 (за перший квартал 2017 року – 1111). Виявлено  порушень  по  державній соціальній допомозі та субсидії на загальну суму 151158,12 грн. ( за той же період 2017 року – 10502,88 грн.), з них повернено на коштів суму 24090,78 грн. (відповідно за 1-ий квартал 2017 року – 2416,28 грн.)
      Проведено  обстежень  матеріально-побутових  умов проживання – 593 сімей ( у першому кварталі 2017 року – 722 сімей).
   Робота по зверненню громадян :
За І квартал 2018 року до управління надійшло:
- 24 звернень (з них 23 звернень через урядову гарячу лінію), що на 3 звернення більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року ( з них 21 звернень через урядову гарячу лінію), тобто на 14%
 - 2 повторних звернення, у порівнянні 2017 роком повторних звернень не було;
- 23 звернення з вищестоящих організацій, що на 2 звернення більше у порівняні з 2017 роком, тобто на 10 %;
- 62 громадян прийнято на особистому прийомі в начальника управління та керівників структурних підрозділів управління, що на 6 менше у порівнянні з відповідним періодом минулого року, тобто на 9 %.
   Найбільш актуальними питаннями, які порушуються в зверненнях є:
призначення соціальних допомог та субсидій,
надання пільг.
   Відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян” усі звернення, які надійшли до управління протягом звітного періоду  розглянуті своєчасно у визначені терміни. Авторам  звернень, за наслідками їх розгляду, надано письмові відповіді.
Для зменшення кількості звернень громадян проводиться роз’яснювальна робота через веб-сайти райдержадміністрації за І квартал 2018 року  розміщено 10 інформаційно - роз’яснювальних статей щодо діяльності управління.
скачать dle 11.3
Пошук

Вгору