новини
діяльність
структура
пошта
Корисні посилання






Звіт за 2017 рік управління соціального захисту населення Збаразької РДА 08.02.2018
Діяльність управління  направлена на  забезпечення  реалізації державної політики  у сферах зайнятості населення, трудових відносин, вдосконалення  системи пільг та підвищення ефективності  соціального захисту населення. 

Оплата праці
         Питання  дотримання законодавства в частині оплати праці, реалізації заходів щодо  погашення заборгованості із виплати заробітної плати та її недопущення в подальшому розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації та  районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, проведення яких забезпечується управлінням соціального захисту населення. 
         Упродовж 2017 року проведено  7 засідань  районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на яких заслухано 48 звітів керівників з питань  підвищення рівня середньомісячної заробітної плати найманим працівникам.
         Проведено 18 засідань міжвідомчої робочої групи, на яких  проведено інформаційно-роз’яснювальну роботу з питань детінізації ринку праці та дотримання суб’єктами господарювання законодавства про оплату праці, зокрема звертається особлива увага на недопущення вирівнювання розмірів заробітних плат кваліфікованих та некваліфікованих працівників. В ході засідань заслухано 65 суб’єктів господарської діяльності з даних питань. Проведено співбесід із 174 керівниками суб’єктів господарської діяльності.
                    За статистичними даними станом  на 01.01.2018  заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах району відсутня.
            З метою поліпшення ситуації у сфері оплати праці, вжиття дієвих заходів щодо подальшого її підвищення управлінням соціального захисту населення проводяться  моніторингові спостереження стану та тенденцій показників заробітної плати.
У III кварталі 2017 року середньомісячна заробітна плата становила 5096 грн., що на 218 грн. більше до II кварталу, в тому числі по галузях економіки:
- в промисловості – 5101,6 грн.;
- в сільському господарстві та лісництві – 5471,9 грн.;
- державне управління – 6986,2 грн.
- освіта – 4809,2 грн.;
- охорона здоров’я – 3818,2 грн.;
- культура – 4024,9 грн.;
- транспорт – 3315,7 грн.
         Упродовж 2017 року проведено 11 засідань робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення. Членами районної робочої групи здійснено 6 виїзних обстежень, в ході яких обстежено 81 суб’єкт підприємницької діяльності з питань легальної зайнятості. Виявлено 7 осіб, зайнятих без оформлення трудових відносин. Матеріали стосовно 1 порушення передано в Управління Держпраці у Тернопільській області. В результаті проведеної роботи 80% суб’єктів господарювання підняли рівень середньомісячної заробітної плати, додатково укладено 99 трудових договорів із найманими працівниками.
Зайнятість населення
     У Збаразькому районі розроблено проект програми зайнятості населення до 2017 року. Відповідно до цієї програми у 2017 році заплановано створити 830 нових робочих місць в галузях економіки району. Упродовж 2017 року в  районі було прийнято 2654 громадян на робочі місця у юридичних осіб. За рахунок бізнесу створено 864 нових робочих місць, а саме: 667 - для найманих працівників у фізичних осіб - підприємців;  зареєстровано 197  нових фізичних осіб - підприємців .
            Протягом  січня - грудня 2017 року з 1019 вакансій було укомплектовано 948 робочих місць або 93% від загальної кількості вакансій. Упродовж 2017 року  було працевлаштовано 340 осіб з  числа безробітних, що проживають в сільській місцевості і 28 чоловік з числа демобілізованих учасників АТО. Здійснюється систематичне залучення безробітних до активних програм на ринку праці -  142 особи було направлено на громадські роботи та інші роботи тимчасового характеру.

Атестація робочих місць за умовами праці

     Управлінням забезпечується контроль за якісним проведенням атестації робочих місць з шкідливими умовами праці та обґрунтованим наданням працівникам пільг та компенсацій за несприятливі умови праці шляхом проведення перевірок підприємств, установ та організацій  району. Створено реєстр підприємств, установ та організацій з шкідливими умовами праці усіх форм власності, який оновлюється щоквартально.
Станом на 01.01.2018 в районі налічується 105 підприємств (установи, організації), що повинні проводити атестацію робочих місць за умовами праці. Із них цю роботу виконали 94  підприємства (в установах, організаціях), що становить 89,5%.  Протягом  2017 року проведено 35 перевірок стану проведення атестації робочих місць за умовами праці на підприємствах, установах та організаціях району.
Протягом 2017 року розглянуто 3 пільгових пенсійних справ на предмет правильності призначення пенсій за Списками №1 та №2.
Станом на 01.01.2018  проведено атестацію робочих місць та отримано висновки Тернопільської обласної Держекспертизи  про якість проведеної атестації робочих місць за умовами праці  такими організаціями: КП «Вишнівець» смт.Вишнівець, ТОВ «Збаразький комбінат хлібопродуктів», МКП «Збараж», Збаразька школа-інтернат, ТОВ «Берегиня добра» с.Синява, 4 дитсадки  м. Збаража.

Колективно-договірна  робота

         Важливою формою регулювання соціально-трудових відносин між працівниками і роботодавцями є колективний договір підприємства.
         З метою  забезпечення  дотримання  вимог чинного  законодавства з питань колективно – договірного регулювання соціально – трудових відносин та розв’язання колективних трудових спорів на підприємствах, організаціях та установах району  управлінням проводиться роз’яснювальна  робота із суб’єктами господарювання щодо укладення  та  поновлення колективно-договірних переговорів на підприємствах. Управлінням здійснюється повідомна реєстрація  територіальних угод і колективних договорів та змін і доповнень до них  на відповідність вимогам  чинного  законодавства.  За даними моніторингу, що здійснюється управлінням соціального захисту станом на 01.01.2018  в районі  укладено 160 колективних договори, з них  149 зареєстровано  в управлінні. Протягом 2017 року зроблено чергову повідомну  реєстрацію 40-ка колективних договорів та змін і доповнень до них.
Стан надання субсидій на оплату житлово-комунальних послуг
         Станом на 01.01.2018 на обліку в управлінні перебуває 13187 осіб, які отримують житлові субсидії на житлово-комунальні послуги, в тому числі 670 осіб на придбання скрапленого газу, рідкого та пічного побутового палива. Потрібно було перпризначити субсидій з 01.05.2017 12726  сім’ям, перепризначено 11151 сім’ям, 286 сім’ям субсидія не призначена через несплату комунальних послуг.
Всього упродовж 2017 року нараховано субсидій на суму 147737,3 тисяч гривень. На тверде паливо та скраплений газ нараховано 1839,2 тис. гривень. Виплачено готівкою 1743,0 тисяч гривень.
7950 одержувачам житлових субсидій, які звернулися із відповідними заявами, станом на 01.01.2018 повернуто частину невикористаних субсидій, що підлягають монетизації, на загальну суму 5 261,02 тис. грн.. 
Соціальна допомога
На обліку в управлінні станом на 01.01.2018  перебуває  4825 одержувачів різних видів соціальних допомог та компенсацій, а саме:
1) по вагітності та пологах – 65 одержувачів, нараховано і виплачено з  початку  року 390,2 тис. грн.;
2) при народженні дитини  – 1837 одержувачів, нараховано і  виплачено з  початку  року 30644,0тис. грн.;                                                           
3) при усиновленні дитини – 2 одержувачі, нараховано і  виплачено з             початку  року 19,8 тис. грн.;
по догляду за дитиною до 3-річного віку – 67 одержувачів, нараховано і виплачено з  початку  року 43,0 тис. грн.;
під опікою та піклуванням – 37 одержувачів, нараховано і виплачено з  початку  року 1856,9 тис. грн.;
допомога одиноким матерям –  227 одержувачів, нараховано і виплачено з початку року 3412,3 тис.грн.;
державна соціальна допомога – 568 одержувачів, нараховано і виплачено з  початку  року 22924.8 тис. грн.;
по догляду за психічно хворим – 104 одержувачі, нараховано та виплачено  з  початку року  2200,1 тис. грн.; 
по догляду за перестарілими та інвалідами І групи – 928 одержувачів, нараховано та виплачено з  початку  року  320.5 тис. грн.;
по догляду за дітьми-інвалідами та інвалідами з дитинства – 755 одержувачів, нараховано та виплачено з  початку  року 15002.3 тис. грн.;
допомога особам, які не мають права на пенсію –   176  одержувачів, нараховано виплачено з  початку  року 2632.2 тис. грн.;
за надані соціальні послуги  -11 одержувачів, нараховано та виплачено з  початку  року 41,2 тис. грн.;
тимчасова  державна допомога дітям, батьки яких ухиляються  від сплати аліментів – 23 одержувачів, нараховано і виплачено з початку року 199,4 ти.грн.;
державна соціальна допомога дітям-сиротам – 5 одержувачів, нараховано та виплачено з початку року 478.8 тис. грн.
допомога переміщеним особам-  11 одержувачів, нараховано і виплачено з початку року 190,4 тис.грн.,
16) допомога жінкам, яким присвоєно почесне звання “Мати-героїня”  4 одержувачі-   нараховано і виплачено з початку року 61,8 тис.грн. 
Для фінансування одноразової грошової допомоги членам сімей осіб, смерть яких пов’язана з участю в масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року у 2017 році здійснено виплату 2 одноразових грошових допомог на загальну суму 640,0 тис. грн.
Особам, які отримали тяжкі та легкі тілесні ушкодження під час участі у зазначених акціях  виплачено одноразову  грошову допомогу  3 особам  на загальну суму 272,0 тис. гривень.
Надання соціальної допомоги в управлінні здійснюється за єдиною технологією прийому громадян. З метою підвищення ефективності та спрощення процедури надання соціальної допомоги, забезпечення належного прийому громадян в управлінні запроваджено  щоденний прийом громадян без обідньої перерви.
Пільги та компенсації
         Для  проведення розрахунків за надані послуги пільговим категоріям населення  та  перевірки  достовірності поданих відомостей підприємствами - надавачами послуг постійно підтримується в актуальному стані Єдиний державний  автоматизований  реєстр осіб, які мають право на пільги.  По району  в реєстр включено інформацію про  16838 пільговиків, яким надаються пільги відповідно до діючого законодавства, а саме:
  
78-інваліди війни;
377-учасників бойових дій( в т.ч. 11 – виповнилось 85 років);
241-членів сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни;
3
батьки померлої особи з особливими заслугами;
1587-учасники війни;
5259-дітей війни;
3743-ветеранів праці;
65-ветеран військової служби та  органів внутрішніх справ;
18  -військовослужбовці та члени їх сімей; 
473-сільські педагоги, бібліотекарі, медики на пенсії;
186-особи, віднесені до категорії постраждалих внаслідок                    аварії на ЧАЕС;
592  -багатодітних сімей (в яких виховуються 1868 дітей);
2504-інвалідів загального захворювання;
11604-пенсіонери за віком.
         Реєстр постійно підтримується в актуальному стані. Проводиться автоматизована звірка з організаціями – надавачами комунальних послуг, здійснюється контроль за зміною прописки та смерті осіб пільгової категорії. Інформація про зняття з обліку фіксується у базі  даних в ЄДАРП і шляхом закриття електронної особової картки.      
На надання пільг населенню у  2017  році на Збаразький район затверджено субвенцію з державного бюджету в сумі 5976.75 тис. грн.
Станом на 01.01.2018  надано пільг окремим категоріям за рахунок субвенції з державного бюджету на суму 3420.41 тис. грн.
        Відшкодовано  організаціям  - надавачам  послуг витрати за надані пільги  – 1869.62 тис. грн.. Крім того погашено заборгованість 2016 року  в сумі 1369.66 тис. грн.. Заборгованість станом на 01.01.2018  становить 1554.83 тис. грн..
        Станом на 01.01.2018 заборгованість 2015 року на пільговий проїзд  становить  54,04 тис. грн..
      
Обслуговування  інвалідів,  ветеранів  війни  та  праці
         Серед питань, які мають суттєвий вплив на покращення рівня соціально-побутового обслуговування інвалідів, особливе місце належить питанню забезпечення цієї категорії громадян технічними та іншими засобами реабілітації та спеціальним автотранспортом. Забезпечення інвалідів технічними та іншими засобами реабілітації здійснюється за рахунок коштів державного бюджету.
         Організація матеріально-побутового обслуговування інвалідів здійснюється в установленому порядку з використанням інформації, яка акумулюється  в Централізованому  банку даних осіб з інвалідністю ( ЦБДІ). Упродовж  2017 року  ЦБДІ  поповнений на 558 осіб.
         Забезпечення інвалідів засобами реабілітації здійснюється  за вимогами нового порядку, започаткованого  у 2012 році -  особа з інвалідністю  самостійно обирає технічний засіб реабілітації.
         Для  виготовлення  протезно - ортопедичних виробів  та технічних засобів реабілітації  для інвалідів різних груп та категорій  упродовж  2017 року   інвалідам різних груп та категорій видано 558  направлення на протезний завод та  на забезпечення технічними засобами реабілітації .
            Видано 5 направлень для проходження інвалідами транспортної МСЕК, сформовано 2  транспортні справи  та підготовлено клопотання до Департаменту соціального захисту для забезпечення інвалідів пільговими  автомобілями. 
             Протягом   2017 року забезпечено санаторно-курортними путівками  11 осіб пільгової категорії (крім чорнобильців) , а саме:
- учасникам бойових дій -1особа;
- інвалід війни-1 особа;
- інвалід загального захворювання - 4 особи;
- учасники АТО - 5 осіб.
         Компенсації замість санаторно-курортних путівок виплачено 18особам на суму 7860 грн.
         Матеріальну допомогу за рахунок коштів державного бюджету виплачено 39 особам на суму 25673,73 грн..        
       В територіальних громадах району створені групи соціального патрулювання, Під час здійснення соціального патрулювання проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота серед населення, виявлення бездомних осіб та їх направлення (за згодою) до закладів відповідного спрямування (лікарня, РВГУМВС тощо). Звільнені особи з місць позбавлення волі за наданням допомоги до органів  соціального захисту населення упродовж 2017 року не звертались.
Соціальний захист  громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЄС
         Соціальний захист чорнобильців здійснюється згідно із Законом України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи ” та іншими нормативно-правовими актами, якими передбачено різні види пільг, допомог і компенсацій, забезпечення санаторно-курортним лікуванням та  низку інших заходів спрямованих на поліпшення умов життя потерпілих,  забезпечення медичного захисту населення. 
         Станом на 01.01.2018 на обліку  в управлінні  соціального захисту населення перебуває 188 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, в тому числі – 19 дітей.
         Протягом  2017 року  громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС виплачено допомог  та компенсацій на суму 316089,29  грн..
           Протягом   2017 року забезпечено санаторно-курортною путівкою в санаторій «Алмаз» ПрАТ «Трускавецькурорт» 1 постраждалого внаслідок аварії на ЧАЕС категорії 1.

Проведення перевірок цільового використання бюджетних коштів
За 2017 рік державними соціальними інспекторами проведено  обстеження матеріально – побутових  умов проживання 663 сім»ї, які звернулися на одержання різного виду  допомог та субсидій.
В ході проведених перевірок за 2017 рік при зверненні громадян на субсидію для відшкодування витрат на оплату  житлово-комунальних послуг державними соціальними інспекторами управління виявлено 17 випадків подання недостовірної інформації про  витрати на придбання майна на суму, що перевищує  50 тис.грн., які здійснені протягом 12 місяців перед.  Сума коштів виявлених порушень за нарахованими субсидіями, які підлягають поверненню до бюджету, склали 221,53 тис.грн. Станом на 01.01.2018 повернуто 210,53 тис.грн., борг – 11,00 тис.грн. 
При зверненні на державну соціальну допомогу малозабезпеченій сім»ї у 7 справах державними соціальними інспекторами управління виявлено подання невірної інформації про дохід та майновий стан сім»ї. Дане порушення призвело до надмірної  виплати  бюджетних коштів на суму  139,37 тис. грн. Станом на 01.01.2018 повернуто 72,86 тис.грн., сума неповернутих коштів становить 66,51 тис.грн.
Проведено 16 комісій з вирішенні спірних питань з надання населенню субсидій, соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та пільг.
Нагляд за правильністю призначення (перерахунку) пенсій та судово-позовна  робота
         В ході здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства України під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій управлінням Пенсійного фонду України у Збаразькому районі  у 2017 році  перевірено 616 новопризначених пенсійних справ, 860 пенсійних справ по яких здійснений перерахунок пенсій.
         Прийнято 6  заяв з усіма необхідними документами для призначення пенсій за особливі заслуги перед Україною. Призначення та виплата надбавки до пенсії  за особливі заслуги перед Україною здійснюється своєчасно. Перевірено 385 особових рахунків та виплатні документи на поховання та виплату недоотриманої пенсії у зв’язку  зі смертю пенсіонера.
         Виявлено порушень по 2 пенсійних справах, які не вплинули на розмір пенсії.
          Порушень вимог законодавства, які б впливали на розмір пенсій не виявлено.
Звернення громадян, діловодство та інформаційно - кадрова робота
За 2017 рік  до  управління надійшло 2280 документів,                розпоряджень і доручень голови райдержадміністрації  133.
         Всього із загальної кількості вхідної документації, яка надійшла упродовж  2017 року на контроль взято 551 документ, з них  повністю виконано і знято з контролю 540,  решта -  на контролі.
За звітний період до управління  надійшло 122 письмових звернень громадян, які розглянуті  в установлені строки та надано відповідні роз’яснення згідно чинного законодавства.
Управлінням за звітний період в різні інстанції було направлено 2096 документів.
Упродовж  року видано начальником управління 189 накази, з них                    95 про надання відпусток, 46 з основної діяльності, 9 на відрядження  та  39 з особового складу.
Начальниками структурних підрозділів управління складено  34 службових записок.
Начальником управління проведено 10 апаратних нарад та оформлено протоколи.
Упродовж  2017 року проведено  планово 12  навчань по управлінню.скачать dle 11.3
Пошук

Вгору