новини
діяльність
структура
пошта
Корисні посилання






Звіт за 2017 рік управління праці та соціального захисту населення Бучацької РДА 19.01.2018
В управлінні праці та соціального захисту населення Бучацької районної державної адміністрації станом на 01.01.2018 року штатна чисельність працівників становить 45 чол., в тому числі 44 державних службовців.
На утримання апарату управління за 2017 рік надійшло і використано 3737.4 тис.грн., за 2016 рік  - 2710.9 тис.грн.
Відділ з  питань праці та соціально - трудових відносин:
Рівень заробітної плати і погашення заборгованості з її виплати.
Очікуваний розмір середньої заробітної плати за січень-листопад 2017 року зріс (до відповідного періоду минулого року) на 58 % і складає   4929.00 грн.
У листопаді  2017 року у районі відсутні підприємства,  які  виплачували своїм працівникам при повній  місячній  зайнятості заробітну плату нижче мінімальної.
Згідно оперативних даних   заборгованість із заробітної плати по підприємствах району на 1.12.2017 року  відсутня.
Трудові ресурси та зайнятість
           На 2017 рік Бучацькому району доведено завданняз розширенням сфери застосування праці за рахунок створення 970 нових робочих місць.
За даними моніторингу у січні - грудні 2017 р. створено 1388 нових робочих місць.
           За  2017 рік  працевлаштовано за направленням центру зайнятості 1867 осіб, в тому числі 560 осіб зі статусом  безробітного. Залучено до громадських робіт 74 особи  з числа безробітних. З початку 2017 року проходили професійне навчання 232 безробітних громадян. Протягом  2017 року 359 роботодавців проінформували про наявність вакансій. Кількість вільних робочих місць та вакантних посад склала 1975 одиниць. Укомплектовано центром зайнятості 1945 вакансій.
     Спеціалістом з питань правильності призначення та виплати пенсій за   2017 рік   перевірено  559 новопризначених пенсійних справ, що становить 97.89 % від призначених та  1564 пенсійних справ, по яких проводився перерахунок пенсій, що становить 100 %. Станом на 01.01.2018 року  підготовлено та подано на засідання робочої групи з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною 10  клопотань. Станом на 01.01.2018р. у Бучацькому об’єднаному пенсійному фонді числиться 15087 пенсіонерів, середній розмір пенсії становить 1796,06 грн.
Відділ субсидій, допомог, соціальних компенсацій та гуманітарних питань:
Станом на 01.01.2018 року відповідно до Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» у Бучацькому районі отримувало допомогу   2759 одержувачів, яким здійснено нарахувань на суму 51280,2 тис. грн.  (станом на 01.01.2017 допомогу отримувало 3114  сімей, нараховано – 49121,0 тис. грн.).
 Державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям відповідно до Закону України  “ Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям ”  отримувало 1382 сім’ї, здійснено нарахувань на 64991,7 тис. грн. (станом на 01.01.2017 допомогу отримувало 1284 сімей на 55794,7 тис. грн.).
Державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам»  одержувало 899 осіб, здійснено нарахувань на суму 17328,3 тис. грн. (станом на 01.01.2017 допомогу отримувало 875 одержувачів на 14441,9 тис. грн.).
Допомогу на догляд за психічнохворими інвалідами - 194 чол. на суму 4113,2 тис.грн. (за 2016 року –190 чол. – 3650,9 тис. грн..)
Державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам призначено 183 чол. на суму 2952,1 тис.грн. (за 2017р 165 чол. –2280,6 тис.грн.).
Допомогу на догляд за перестарілими або інвалідами І групи –1668 чол. на суму 505,1 тис.грн. (за 2016р. 1559 чол. – 390,3 тис.грн.).
Компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги призначено 12 чол. на суму 28,5 тис.грн. ( за 2016 року –18 чол. на суму 30,8 тис.грн.).
Державна допомога прийомній сім'ї – 4 сім'ям – 408,9 тис.грн. (за 2016р. 6 сім'ям – 389,0 тис.грн.).  
Тимчасову державну допомогу на дітей до 18 років (аліменти) – 39 одержувачам на суму 372,4 тис. грн. за 2016 рік 50 особам – 351,2 тис. грн..
Одноразову грошову допомогу членам сімей осіб, які загинули в акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року у 2017 році виплачено Костенку І.С.  320,0 тис. грн. (у 2016 – 137,8 тис. грн.).
Одноразову грошову допомогу особі, яка отримала тілесні ушкодження середньої тяжкості під час участі в масових акціях громадського протесту виплачено Вікарчуку В.Г. - 80,0 тис. грн. (у 2016 році – 70,7 тис. грн.).
Одноразову грошову допомогу особам, які постраждали від торгівлі людьми виплачено 2 особам  на суму 10,3 тис. грн.. У 2016 році звернень за допомогою не було.
Субсидії на житлово-комунальні послуги здійснено нарахувань на 151457,4 тис. грн.(в т.ч. 4914,3 – монетизація). Станом на 01.01.2017 субсидії нараховано на 114769,1 тис. грн..
Протягом 2017 року на тверде паливо та скраплений газ призначено субсидій  369 сімей, на 1140,0 тис. грн. За 2016 р - 507 одержувачів  на суму 1307,1 тис грн.. 
     Адресну допомогу внутрішньо-переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово – комунальних послуг у 2017 році виплачено 18 особам на суму 215,9 тис. грн. У 2016 році виплачено 24 особам на суму 298,7 тис. грн..
Відділом обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці за звітний період:
                                                                                                                                       
     Прийнято заяв на одноразову допомогу інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам  – 45 заяв. (2016 р. – 115 заяв)
    Виплачено допомогу 43 інвалідам на суму 27,9 тис.грн. (2016 р. – 20  інвалідам –  11,16 тис.грн.).  Виплачено компенсації на бензин, ремонт, техобслуговування автомобіля та на транспортне обслуговування інвалідам – 15,2 тис.грн. (2016р. – 12,17  тис.грн.)
      6 інваліди було направлено до лікувально-профілактичних закладів для медичного обстеження лікувально-консультативною комісією для забезпечення автомобілем безкоштовно або на пільгових умовах. (2016 р. – 9 направлення)
      Виплачено допомоги воїнам ОУН –УПА  - 192,84  тис.грн. (2016 р. –   127,82 тис. грн)
     Виплачено компенсацій та допомог громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 322,16 тис.грн. (2016р. –  301,97 тис .грн).
За 2017 рік виплачено одноразових допомог з райдержадміністрації  457  чоловікам на суму 274,4 тис.грн., а в 2016 року - 570 чоловікам на суму 289,88 тис.грн.
Виплачено щомісячну допомогу членам сімей загиблих учасників АТО з обласного бюджету 37,5 тис.грн, з районного бюджету – 17,4 тис.грн.
Відділ персоніфікованого обліку осіб, які мають право на пільги:
     Станом на 01.01.2018 року до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги у Бучацькому районі внесено 18174 персональних облікових карток пільговиків, за той же період 2017 року відповідно – 18561   персональна облікова картка пільговиків.
           В  2017 році нараховано готівки на тверде паливо 74 пільговикам на суму  96,6 тис.грн. Відповідно у 2016 році нарахувань  готівки на тверде паливо 112 чол. на суму 143,4 тис.грн.   
  Загальна сума нарахованих пільг у 2017 році - 4503,9  тис.грн, профінансовано – 2846,6 тис. грн. Відповідно у  2016 році нараховано – 14805,7 тис.грн, профінансовано   12735,2тис.грн.

Державними соціальними інспекторами управління станом на 01.01.2018р.:

За 2017 рік перевірено  справ – 5370 ( за 2016 рік – 3990). Виявлено  порушень  по  державній соціальній допомозі та субсидії на загальну суму  - 79,540 тис.грн. ( за 2016 рік – 153,634 тис.грн.), з них: повернено на  суму 27,775 тис.грн. (відповідно за 2016 рік – 99,15 тис. грн.)
Проведено  обстежень  матеріально-побутових  умов проживання – 2648 сімей (за 2016 рік - 3125 сімей).
Робота по зверненню громадян :
За 2017 року до управління надійшло:
- 67 звернень (з них 57 звернень через урядову гарячу лінію), що на 15 звернень менше у порівнянні з відповідним періодом минулого року ( з них 53 звернень через урядову гарячу лінію), тобто на 18%
 - 2 повторних звернення, у порівнянні 2016 роком повторних звернень не було;
- 60 звернень з вищестоящих організацій, що на 17 звернень менше у порівняні з 2016 роком, тобто на 22 %;
- 224 громадян прийнято на особистому прийомі керівників структурних підрозділів управління, що на 29 менше у порівнянні з відповідним періодом минулого року, тобто на 11 %.
Найбільш актуальними питаннями, які порушуються в зверненнях є:
призначення соціальних допомог та субсидій, надання пільг;
надання матеріальної грошової допомоги;
виплата щорічної  грошової допомоги, як учаснику бойових дій;
з питань праці.
Відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян” усі звернення, які надійшли до управління протягом звітного періоду  розглянуті своєчасно у визначені терміни. Авторам  звернень, за наслідками їх розгляду, надано письмові відповіді.
Для зменшення кількості звернень громадян проводиться роз’яснювальна робота через веб-сайти райдержадміністрації. Також за звітний період керівниками і спеціалістами управління проведено 10 виступів по місцевому радіомовленню (за 2016 року – 12 виступів), надруковано 12 статтей у районній газеті „Нова доба” (за 2016 року –11 статтей).скачать dle 11.3
Пошук

Вгору