новини
діяльність
структура
пошта
Корисні посилання






Інформація щодо соціального забезпечення громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції 20.08.2014

Для вирішення питань, пов'язанихз тимчасовим перебуванням, слід звертатися за телефоном Урядової "гарячої лінії" (безкоштовно цілодобово): 0 800 507309, або до Міжвідомчого координаційного штабу з питань, пов’язаних із соціальним забезпеченням громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції за телефонами «101», (044) 247-30-02, (044) 247-32-92. Адреса штабу – м.Київ, вул. Гончара, 55 а, або до Міжвідомчого обласного координаційного штабу з питань, пов’язаних із соціальним забезпеченням громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції

за телефонами112, 101, (0352) 43 43 20,(097) 828 75 27

Адреса штабу–м.Тернопіль, вул. Лесі Українки, 6

Інформація про наявність вільних місць для розміщення

http://migrants.gov.ua

 

Для отримання всіх видівдержавноїсоціальної підтримки, зокрема пенсії, допомогислід звертатися до найближчої установи соціального захисту населення за місцем фактичного проживання (перебування)

 

ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ПЕНСІОНЕРІВ

 

- переведення пенсії за місцем фактичного проживання (перебування);

- первинне призначення пенсії;

- перерахунок пенсії

 

Куди звертатися:до органу Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання (перебування)

 

Основні документи, які необхідно мати при собі:

- паспорт;

- посвідченняотримувачапенсії (за наявності);

- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності)

„Гаряча” телефонна лінія Головного управління Пенсійного фонду в Тернопільській області

(0352) 52 54 19

ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА В ПРАЦЕВЛАШТУВАННІ

 

- пошук підходящої роботи – тимчасової і постійної;

- надання інформації та консультації у сфері занятості;

- можливість участі в громадських оплачуваних роботах;

- професійна підготовка, перепідготовка і підвищення кваліфікації;

- отримання статусу безробітного

Куди звертатися:до центру занятості за місцем фактичного проживання (перебування)

 

Основні документи, які необхідно мати при собі:

- паспорт;

- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності);

- трудова книжка (за наявності);

- документи про освіту (за наявності)

 

„Гаряча” телефонна лінія Тернопільського обласного центру зайнятості

(0352) 23 51 95

 

ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА СІМЕЙ З ДІТЬМИ

 

переведення допомоги за місцем фактичного проживання (перебування) або первинне призначення:

- допомога при народженні(усиновленні) дитини;

- допомога одиноким матерям;

- допомога опікунам та піклувальникам;

- допомога дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства;

- допомога малозабезпеченим сім’ям;

- тимчасова допомога на дітей, один з батьків яких ухиляється від сплати аліментів;

- супровід сімей з дітьми, які потребують допомоги;

- надання юридичної, психологічної та соціальної допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, опікунам, піклувальникам, прийомним батькам та батькам-вихователям

 

Куди звертатися:до органу соціального захисту населення, служб у справах дітей, центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за місцем фактичного проживання (перебування)

 

Основні документи, які необхідно мати при собі:

- паспорт;

- свідоцтво про народження дитини;

- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності)

 

„Гарячі” телефонні лінії:

 

департаменту соціального захисту населення Тернопільської обласної державної адміністрації

(0352) 52 25 90

 

служби в справах дітей Тернопільської обласної державної адміністрації

(0352) 52 63 63, (0352) 52 21 81

Тернопільського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

(0352) 23 51 12

 

ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ, ІНВАЛІДІВ

 

- стаціонарний догляд (для громадян похилого віку, інвалідів І, ІІ групи, які за станом здоров’я мають потребу в сторонньому догляді, побутовому обслуговуванні, медичній допомозі);

- догляд вдома (для громадян похилого віку, інвалідів, які нездатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги);

- натуральна допомога (одяг, взуття, предмети першої потреби)

 

Куди звертатися:до територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)або до органу соціального захисту населення за місцем фактичного проживання (перебування)

 

Основні документи, які необхідно мати при собі:

- паспорт;

- медична довідка про потребу в постійній сторонній допомозі (за наявності)

 

„Гаряча” телефонна лінія департаменту соціального захисту населення Тернопільської облдержадміністрації

(0352) 52 26 13

Щодо обліку осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, надання їм щомісячної адресної допомоги


 

Кабінетом Міністрів України прийнято постанови від 01 жовтня 2014 р.  509 „Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції” та №505 „Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг”.

 

 

Постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 р. №509, яка набрала чинності 8 жовтня 2014 року, затверджено Порядок оформлення і видачі довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції, а також передбачено створення та ведення Єдиної інформаційної бази даних про взяття на облік таких осіб.

Довідка є документом, який видається громадянам України, іноземцям, та особам без громадянства, які постійно проживають на території України і переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції.

Для отримання довідки повнолітня особа, яка переміщується, звертається особисто або через законного представника із заявою про взяття на облік до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних державних адміністрацій, виконавчих органів міських рад.

Форму заяви буде затверджено наказом Міністерства соціальної політики України.

Разом із заявою про взяття на облік особа, яка переміщується, пред’являє паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу, а іноземець або особа без громадянства — паспортний документ, посвідку на постійне проживання або інший документ, що посвідчує особу.

З метою уникнення черг в органах соціального захисту населення прийняття заяв та видача довідок можуть здійснюватися з відвідуванням місць компактного проживання переміщених осіб працівниками житлових організацій або уповноваженими особами, які визначаються виконавчими органами сільських і селищних рад.

У день подання заяви органом соціального захисту населення безоплатно видається довідка, підписана посадовою особою та затверджена печаткою цього органу. Відомості про неповнолітніх осіб, які переміщуютьсяразом з батьками або членами сім’ї, зазначаються у довідці одного із заявників.

Заявнику може бути відмовлено у видачі довідки, якщо:

1) відсутні обставини, що спричинили переміщення особи з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції;

2) втрачено або викрадено документи, що посвідчують особу, яка переміщується, та підтверджують громадянство України, до їх відновлення.

У разі відмови у видачі довідки на вимогу заявника письмово повідомляється про підстави для такої відмови.

Представник органу соціального захисту населення повинен інформувати заявника про можливості розв’язання проблем, пов’язаних із соціальним захистом, зокрема відновлення соціальних виплат, про необхідність відкриття рахунка у банку у разі набуття права на грошову допомогу, надати інформацію про місцезнаходження місцевих органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

 

Постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 р. №505, яка набрала чинності з 7 жовтня 2014 року, передбачено надання грошової допомоги для покриття витрат на проживання, і тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, переміщеним особам, які обліковані органами соціального захисту населення з дня звернення за її призначенням та виплачуватиметься по місяць зняття з такого обліку включно, але не більше ніж шість місяців.

Призначення грошової допомоги здійснюється на сім’ю та виплачується одному з її членів за місцем проживання (перебування). Для отримання грошової допомоги уповноважений представник сім’ї звертається до органу соціального захисту населення за фактичним місцем проживання (перебування) з відповідною заявою та пред’являє паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу, та довідки всіх членів сім’ї про взяття на облік осіб, які переміщуються. До заяви додається копія свідоцтва про одруження, копії свідоцтв про народження дітей та письмова згода довільної форми про виплату грошової допомоги уповноваженому представнику сім’ї від інших членів сім’ї та згода на обробку персональних даних.

Грошова допомога є цільовою і призначена для покриття витрат на проживання сім’ї, у тому числі на оплату житлово-комунальних послуг. Вона надається у таких розмірах:

для непрацездатних осіб (пенсіонери, інваліди, діти) — 884 гривні на одну особу (члена сім’ї);

для працездатних осіб — 442 гривні на одну особу (члена сім’ї).

Загальна сума допомоги на сім’ю розраховується як сума розмірів допомоги на кожного члена сім’ї та не може перевищувати 2 400 гривень.

Грошова допомога перераховується на відкритий уповноваженим представником сім’ї в установі уповноваженого банку рахунок.

Розмір отриманої грошової допомоги не враховується під час обчислення сукупного доходу сім’ї для всіх видів соціальної допомоги, що надаються відповідно до законодавства.

Грошова допомога не призначається у разі, коли:

-будь-хто з членів сім’ї має у володінні житлове приміщення, розташоване в регіонах, інших ніж тимчасово окупована територія України та райони проведення антитерористичної операції;

-у володінні сім’ї є два або більше транспортних засобів (механізмів), що підлягають державній реєстрації та обліку в Державтоінспекції (автобусів, вантажних та легкових автомобілів). При цьому не враховуються транспортні засоби, одержані чи придбані на пільгових умовах через уповноважені органи, а також транспортні засоби вітчизняного виробництва, які перебувають в експлуатації протягом більш як 10 років з дати випуску, та інші транспортні засоби, що перебувають в експлуатації протягом більш як 15років з дати випуску;

-будь-хто з членів сім’ї має на депозитному банківському рахунку кошти у сумі, що перевищує 10-кратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.

 

ВАЖЛИВО

Особам працездатного віку допомога призначається на два місяці. Для одержання допомоги у встановлених розмірах на наступний період особи працездатного віку мають працевлаштуватися, в тому числі за сприянням державної служби зайнятості.

Якщо працездатний член сім'ї протягом двох місяців не працевлаштувався, або перебуває у трудових відносинах з роботодавцями на тимчасово окупованій території України чи в районах проведення антитерористичної операції і фактично не працює, розмір допомоги для цих осіб на наступні два місяці зменшується на 50 відсотків, а на наступний період – припиняється.

 

Для отримання більш детальної інформації стосовно обліку та надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованоїтериторії України та районів проведення антитерористичної операції, слід звертатись до органів соціального захисту населення за фактичним місцем проживання (перебування), або до департаменту соціального захисту населення обласної державної адміністрації за номером телефону (0352)522590.

 


 

скачать dle 11.3
Пошук

Вгору